iMyanmarAds

ထိမ္းျမွားမဂၤလာဧည့္ခံပြဲ ဖိတ္ၾကားလႊာ

မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းအေပါင္းတို ့ခင္ဗ်ား
က်ေနာ္က်မတို ့၏ ထိမ္းျမားမဂၤလာဧည့္ခံပြဲသို ေအာက္ပါအစီအစဥ္အတိုင္း၊ ၾကြေရာက္အားေပးၾကပါရန္၊    ခင္မင္ရင္းႏွီဳးစြာျဖင့္ဖိတ္ၾကားအပ္ပါသည္။ ဆက္သြယ္ရန္ဖုန္းနံပါတ္အေျပာင္းလဲေၾကာင့္ျဖစ္ေစ၊ လိပ္စာ အသိအက်မရရွိ၍ ျဖစ္ေစ၊ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ဖိတ္စာမပို ့ေပးႏုိင္ေသာ၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္း မ်ားအားလည္း၊ က်ေနာ္က်မတို ့၏ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲသို ့လာေရာက္အားေပးၾကပါရန္၊ ခင္မင္ရင္းႏွဳီး စြာဖိတ္ေခၚအပ္ပါသည္။